Vendégelégedettségi FELMÉRÉSÜNK
és a 2017-es felmérés eredményének kiértékelése
30 kérdésre vártunk választ
2017-ben 106 kitöltés érkezett
2017. júliusában a kérdőív azzal a céllal készült , hogy valós képet kapjunk vendégeink tapasztalatairól, igényeiről.
Leginkább arra voltunk kíváncsiak, hogy mivel tehetnénk még többet a hozzánk bizalommal forduló vendégeinkért.
A kitöltött kérdőívek száma 2017.08.22-ig 106 db volt,
Most 2024- ben ismét lehetőség van kitölteni a kérdőívet!
Előre is köszönjuk!
… akkor lássuk az érdekesebb kérdéseket és válaszokat…
A mindenki számára érdekes és persze publikus kérdésekre adott válaszokból készített összefoglalónkat, és néhány érdekesebb kérdésekre adott válaszokat „vágatlanul” is elérhetitek az adott résznél található linkre kattintva (a kérdésre kell kattintani!).
Számodra milyen az ideális szépségszalon?
A legjellemzőbb válaszok: tiszta, jól felszerelt, igényes, modern, csendes
Mi az a 3 szó, ami rólunk eszedbe jut?
A leggyakoribb válaszok: kedvesség, profizmus, igényesség, elegancia, tisztaság, precízség, szakértelem, diszkréció, színvonal, maximalizmus
Ha kíváncsi vagy az összes válaszra, kattints a kérdésre itt lent:
Milyen termékünk, kezelésünk döbbenetes akciójának örülnél a legjobban?
A legjellemzőbb válaszok sorrendje:
- Sminktetoválás
- Bőrfiatalító, ránctalanító kezelések
- Mezolézeres kezelés
- Végleges szőrtelenítés
Amennyiben rendszeresen jársz hozzánk, elárulod mi a legfőbb oka?
A legjellemzőbb válaszok:
„Tényleg vendégnek érzem magam. Fontos vendégnek”
„Úgy érzem, hogy fontos nektek az, hogy elégedett legyek”
Ha kíváncsi vagy az összes válaszra, kattints a kérdésre itt lent:
Ha ajánlanál minket a barátaidnak, mit mondanál rólunk?
A legjellemzőbb válaszok:
profizmus, igényes munka, jó minőség, odafigyelés, megbízhatóság
Ha kíváncsi vagy az összes válaszra, kattints a kérdésre itt lent:
Egy szépségszalonban milyen megkülönböztetett figyelemnek örülnél a legjobban?
törzsvendég akció, odafigyelés, kedvesség, pontosság, ne foglalkozzon közben más vendéggel, megfelelő személyes tanácsadás, személyre szóló ajánlatok, személyreszabottság, közvetlenség, kezelés közben folyadékpótlás, szülinapi meglepetés
Ha kíváncsi vagy az összes válaszra, kattints a kérdésre itt lent:
Mi az, ami a legjobban idegesít vagy zavar egy szépségszalon esetében?
A legjellemzőbb válaszok:
tisztaság hiánya, hangos beszéd kezelés közben, rendetlenség, kosz, zaj, kapkodás, pletykálkodás, ha nem figyelnek a vendégre, telefonálás, „futószalag” szerű kezelés, felesleges fecsegés, ha csúszás van a kezeléseknél, pontatlanság, ha mások is vannak a szalonban
Ha kíváncsi vagy az összes válaszra, kattints a kérdésre itt lent:
Milyen elvárásaid vannak egy kozmetikussal kapcsolatban?
A legjellemzőbb válaszok:
Kedves, tiszta precíz, felkészült, szakértelem, figyelmes, fontos legyek, ne beszélgessenek a fejem felett, kizárólag velem foglalkozzanak,
türelmes, kellemes megjelenés, értse a szakmát, magas szaktudás, intelligencia, folyamatos fejlődés
Melyek azok a legfontosabb szempontok, ami miatt szívesen ellátogatsz egy szépségszalonba?
- Barátságosan fogadjanak, és érezzem, hogy fontos vagyok! 75 fő, 85,2%
- Legyen nagyon igényes és színvonalas környezet, ahol foglalkoznak velem. 54 fő, 61,4%
- A legmodernebb, legújabb kezelésekre legyen lehetőségem. 44 fő, 50%
Számodra milyen az ideális szépségszalon? Kérjük írd le a neked legfontosabb szempontokat.
Ahova szívesen bármikor betérek, mert érzem, hogy törődnek velem, barátságos a légkör, kreatívak, minden adott problémára találnak megoldást.
Tiszta, hangulatos, rendezett, sugallja a harmóniát/nyugalmat, csendes, nem zsúfolt.
Tisztaság, jól felszereltség, és hogy megcsapjon az az érzés, hogy igen, ide jó bejönni, kellemes energiák vannak itt, és olyan környezet, hogy otthon érezze magát az ember.
Mi kellene ahhoz, hogy gyakrabban, rendszeresebben látogass egy szépségszalont?
A legjellemzőbb válaszok sorrendje:
- több szabadidő
- pénz
Szerinted a mi kozmetikánk árai a többihez képest milyenek?
A két legjellemzőbb válasz fej-fej mellett haladt:-)
- közel azonos árfekvésű/drágább
A drágább opciót megjelölők többsége ilyen megjegyzéseket írt:
„Drágább, de a kezelések színvonala is sokkal magasabb. Szóval nem az számít, hogy mennyibe kerül, hanem az, hogy megfelelő legyen az ár/érték arány. És itt számomra megfelelő.”
„Drágább, mint egy átlag „noname”szalon, de kategóriájában azonos árfekvésű a többihez képest, a minőséget mindenhol meg kell fizetn”
„drágábbak, de sokkal magasabb a színvonal minősége, vagyis csak relatíve drágább”
„a minőséget meg kell fizetni, és Ti olyat adtok, amiért szívesen fizet az ember”
„Én nem hasonlítgatnám az árakat, szerintem nem mérvadó ! Aki minőségre vágyik azt mindíg is meg kellet fizetni, pontosan azért annyi az ára, valaminek amennyi, mert az jóval több mindenben , mint olcsóbb konkurensei . Mint ahogyan a tarbantnak is van négy kereke, meg autónak hívják , pont úgy mint egy BMW-nek is négy kereke van és autónak becézik.. ? !!!”
…és végül Gyöngyi személyes kedvence:
„Nem tudom ,nem az àr alapjàn hoztam a döntésem !”
Ebben minden benne van, amiért nap mint nap dolgozom, amiért reggel felkelek és szinte azonnal újabb és újabb dolgokkal csiszolom és gyarapítom azokat a szempontokat, és növelem azokat az értékeket, amik a hozzánk forduló vendégeink életét és nálunk töltött értékes idejét még szebbé és dermisztikussá teszi.
Valóban nagyon sokat teszünk azért, hogy ne az ár legyen az egyetlen szempont a döntésnél, sokkal több és értékesebb szempontot veszünk figyelembe mi magunk a mindennapi munkánk során.
A pénz mint szempont, csak ezután jöhet…és igen drágább, mert a szépségszalon is egy vállalkozás, sok-sok kiadással.
Különösen akkor, ha értékes és minőségi gépekkel, anyagokkal szeretnénk dolgozni, hisz csak úgy tudunk fejlődni, ha van miből beruházni, befektetni.
Csak így tudjuk folyamatosan a legjobb és leghatékonyabb kezeléseket biztosítani, átlagon feletti színvonalon, átlag feletti körülmények között, és igyekszünk mindezt átlag feletti kedvességgel, vendégközpontú hozzáállással végezni, és mint kiderült, lehet, közel azonos áron.
Ezúton is szeretném megköszönni fantasztikus munkatársaim nevében is ezt az inspiraló, őszinte, és segitőkész hozzáállást.
Szépséget és harmóniát kívánok minden kedves vendégünknek!
Szeretettel:
Gyöngyi,
Dermisz Beauty & Soul Clinic tulajdonosa és vezető kozmetikusa