„DVG”
Dermisztikus
Vendégelégedettségi
Garancia
Problémamegoldás dermisz módra
.
Ha minden erőfeszítésünk ellenére mégis valamilyen hiányosságot tapasztalnál nálunk, tudnok kell, hogy mi még a problémamegoldást is szolgáltatásnak tekintjük, így annak gyors és frappáns megoldására törekszünk:
nem magyarázkodunk
nem hibáztatjuk a vendéget
hisz tudjuk jól, a vendég akkor elégedett, ha igaza van
… vagy ha igazat adunk neki…
Nekünk pedig nagyon fontos, hogy csak elégedett, boldog vendégeink legyenek!
Ha 10 évente (saját statisztika) fordul elő egy-egy problémás eset, akkor azt hiszem, jól végeztük a munkánkat.
Ha mégis valami baki történne…
„Gyere, sírj a vállamon….”
SOS Dermisztikus Bakijavító Szolgálat
Íme, készen állunk a megoldásra
Ha neked bármilyen, sérelmed, panaszod, észrevételed van, írj bátran a szalon vezetőjének Gyöngyinek, a gyongyi@dermiszkozmetika.hu-ra, hogy azonnal ráncba szedhesse az ügyedet.
Biztos lehetsz benne, hogy rekord idő alatt válaszol, vagy akár személyesen felhív telefonon és orvosolja a problémádat. Nekünk valóban fontos, hogy minden vendégünk elégedett és boldog legyen!
A pontossággal, megbízhatósággal kölcsönösen
megtiszteljük egymást
Egy olyan helyre várunk, ahová mi is minden reggel örömmel megyünk, hisz tudjuk,
minden nap egy új csoda vár ránk!
Ezért is imádjuk azokat a vendégeinket, akik …
Megbízhatóak és pontosak
Indokolatlanul és rendszeresen nem módosítgatják az időpontjaikat.
Mindig pontosan érkeznek, de inkább előbb mint később, így van idejük szalonunk várójában kényelmesen még a kezelés megkezdése előtt teázni, kávézni.
Időben jelzik, ha valamilyen oknál fogva késnek, vagy ha nem tudnak megjelenni az adott időpontban.
Külön köszönet azoknak a vendégeinknek, akik ritkábban jutnak el hozzánk, de pontosságukkal ugyanúgy megtisztelik a mi es a többi vendég idejét.
Kiszámíthatóságra, megbízhatóságra törekszünk
Figyelük az időpontokra
Szeretnénk a jövőben még pontosabban betartani a megbeszélt időpontokat, lecsökkenteni, ill. beszüntetni az indokolatlan időpont módosításokból adódó átszervezések bonyodalmait.
Szeretnénk kizárni az olyan helyzeteket, amikor az elkéső vendég csúszást okoz olyan vendég számára, aki viszont tiszteli a munkánkat és a másik vendég idejét, és képes pontosan megérkezni a megbeszélt időpontra.
Hoztunk egy döntést…
Ezért 2019 január 2-án életbe lép az a vezetőségi határozat, ami alapján, nem fogunk elfogadni bejelentkezést azoktól a vendégektől, akik a jövőben továbbra is indokolatlanul és rendszeresen módosítgatják a megbeszélt időpontjaikat.
Továbbá nem áll modunkban biztosítani a lehetőséget az utólagos fizetésre sem. A jövőben kizárólag a helyszíni fizetésre ill, előreutalásra lesz lehetőség. Köszönjük a megértéseteket.