Kérdőívünk eredménye arra a kérdésünkre, hogy…
Mi az, ami a legjobban idegesít vagy zavar egy szépségszalon esetében?
A beérkezett válaszok száma 2017. 08.22-ig 106 db volt.
Válaszaikat vágatlanul itt olvashatod:
A tisztaság hiánya és a hangos beszéd kezelés közben
amikor a szolgáltató a saját problémáiról, nehézségeiről beszél
A minőség, a profizmus hiánya (nem megfelelően végzett kezelés)
Ha „futószalag” módszerrel, teljesen személytelenül működik egy szalon.
Rendetlenség, hangzavar, közöny
kosz, rendetlenség, pontatlanság
Kosz, átjáróház
Nem szeretek közben beszélgetni, előtte, utàna igen, de közben kifejezetten idegesít
Zaj, piszok, ha nincs harmónia az üzletben.
Ha a kozmetikus tùl elfoglalt velem foglalkozni
Ha a megbeszélt időpontban érkezem és várni kell.
Ha látom, hogy nem csak velem foglalkoznak , kapkodnak
Valamikor a 80″-as években, jártam olyan helyen, ahol a fejem felett trécseltek, vagy pletykáltak éppen…szóval, nem a kliens volt a legfontosabb.
Kapkodás, rendszertelen kezelés
Ha nincs tisztaság és nem kellő hatékonyságú alapanyagokkal dolgoznak.
A feszélyezett csönd, ridegség, érdektelenség.
rendetlenség
Ha csak átlagos kozmetikai kezeléseket végeznek.
„futószalag” rendszer, ha nem embernek néznek, csak egy újabb munka…
A túlzsúfoltság, ha egyik vendég éri a másikat s ezáltal azt érzem, hogy nekem már nem is kéne itt lennem, hisz itt a következő vendég.
kosz
Ha nem figyelnek rám.
a tisztaság úgy gondolom alap, ha vmi koszos lenne, tuti nem tenném be többet a lábam 🙂
Ha a kozmetikus szakember fel-alá rohangál a vendégek között és ha bámulja a többi vendég, hogy milyen kezelést csinálnak rajtam
Igenytelen munka, hatastalan kezeles
Ha nem tiszta
Dohányfüst, hangoskodás
Ha nincs tisztaság.
Ha kezelés valami miatt megszakad, pl telefonhívás, másik vendég is zavaró lehet.
A tulzott rábeszélés valamilyen újdonságra
Ha jönnek -mennek az ügyfelek.
Lerobbant szalonkép, sokadrangú termékek használata, pontatlanság
Személytelenség
Ha nem oda illően viselkednek az emberek.
A zaj vagy hangos beszélgetés.
Ilyen nincs.
Nem nálatok,mert ilyen nincs, egyébként a zaj és idegenek bemászkálása a kezelés alatt.
Ha a kezelés alatt valaki telefonál vagy bejön beszélgetni vagy időpontot kérni.
Ha futószalagon kezelik a sok vendéget
Nem tudok ilyent
Ha velem együtt még más vendégek is ott vannak.
Ha nem tiszta, vagy ha nem a vendeg a legfontosabb!
A túl nagy zaj, ha egyszerre több emberrel foglalkoznak.
Nincs olyan
Ha egyszerre több vendég van és igazából egyik vendéggel sem foglalkoznak és zavarják egymást
Ha nem minőségi anyagokat használnak, és nem tudok teljeskörűen tájékozódni a szolgáltatásokról
Felesleges fecsegès, nem oda figyelès
Ha tulelitek kicsi
Indiszkréció mások előtt
jo legkor, kedvesseg, szeretet
ha van másik vendég, aki dominálja a teret,deilyen nem volt ott
ha felveszik a mobiltelefont
Ha nem tiszta! Illetve ha futószalag szerűen „paterálják” a vendégeket.
Ha sokan vannak egyidejűleg jelen, hangzavar.
Igénytelen,
nincs ilyen
ha úgy van kialakítva, hogy bárki láthat kezelés közben
ha a korábban egyeztetett időpont kapcsán nem tapasztalok pontosságot, gondolok arra, ha csúszás van a kezelés megkezdésében
sokan vannak körülöttem
Profitcentrikusság bármi áron.
Ha nincs intimitás és tisztaság.
Ha a mellettem ülő széken valaki okoskodik és nyekeg.
Nem megfelelő higiénés viszonyok, kényelmetlen bútorok vagy kezelőágyak.
Ha zajos és nem tud teljesen kikapcsol(ód)ni az ember.
Zaj.
Az intimitás hiánya.
Ha zűrzavar es nyugtalanság van…..mikor nem tudsz megújulni….
A szalon vendégeit elkísérő hangoskodó hozzátartozók. Pl. amikor a szemhéjamat tetoválta Viki, akkor az egyik vendégnek (akit akkor Gyöngyi tetovált), megjelent a párja, majd kint a váróban elfeküdt(!!) a krémszínű szófán/kanapén (láttam, mert egyszer kimentem közben mosdóba), és onnan beszélgetett a párjával. Gyöngyi megkérdezte tőlem udvariasan hogy nem zavar-e, de a pár miatt azt mondtam hogy nem-pedig de-csak nem akartam konfliktust belőle. Nyilván bennem ez nem okozott törést csak ha már rákérdeztetek, leírom. Gyöngyi sem küldhette ki onnan a férfit, ilyenkor tudom hogy nehéz megtalálni az egyensúlyt! 🙂
massszázs közben külső zajok
higénia,hideg,zaj,pontatlanság,
Tisztaság
Ha koszos…
Sok ember
Ha nincs nyugalom,és a kozmetikus telefonálgat a kezelésem közben.
Kosz, rendetlenség, rossz klíma, nem a hangulathoz illő zene, bűz (hú… látjátok, milyen jók vagytok?).
HA NEM TISZTA ÉS NEM KELLŐEN STERIL A KÖRNYEZET
Ha kinéznek onnan azért, mert úgy gondolják, nem vagyok méltó az ő színvonalukhoz.
Ha kezelés alkalmával állandóan benyitnak az zavaró …
Ha azt veszem èszre ,hogy csakis a pènz èrdekli ôket ès az igènyeimre nem fektetnek elegendő figyelmet.
Zaj
Ha várni kell,vagy kezelés közben telefonál a kozmetikus
Zsúfoltság, lárma, kapkodás
Ha nem tiszta. Vagy az elrendezése miatt túl sokan járnak ki be kezelés közben…
Ha túlzsúfolt
ha nem végzik el rendesen amiért fizetek
Talán ha zajos ..
Az eros feny!😉
Ha nincs tisztaság
tömeg
Ha le/kinéznek onnan
A nyugalom hiánya, és igénytelenség
ha a kozmetikus kezelés közben egyeztetne időpontot
ha nincs elkülönített csendes hely ahol kezelnek
Semmi.
Ha nem teljesen tiszta és közben folyton jövés-menés van, mert mondjuk ott van még egy fodrász is vagy szolárium. Nálatok ez nincs. 🙂
Nincs ilyen tapasztalatom . De én egy elég egyszerű embernek tartom magam, és azt vallom hogy emberek vagyunk és mindenkinek lehet rossz napja, bárhol is dolgozzon.
Ha nincs megteremtve az ellazuláshoz a feltétel
Hangos beszéd
Bár nem jártam ilyen helyen, de hallottam létezik. Az ápolatlan kozmetikus vagy fodrász, (és egyéb) akinek a haja zsíros, az öltözete rendetlen, nem igényes, a stílusa elviselhetetlen, nagy a szája, sokat beszél, munka közben dohányzik a vendég jelenlétében is (van ilyen higgyétek el).
Ha pénz orientált, megkülönböztetik az esetleges anyagi háttérrel rendelkező embereket.